Sweden SWE  

rss

  • rss
Nyheter -
Fånga höstens catwalk-look – ARTISTRY™ lanserar höstkollektionens färger Luxe Metallics

2016.11.08 - 

Makeup-modet för hösten/vintern stjäl showen med sina elektriska eyeliners, glittrande ögonskuggor och framträdande contouring. I höst/vinter-kollektionen har ARTISTRY inspirerats av de främsta lookerna som setts på catwalker från Paris till New York och tagit fram metalliska ögon och högpigmenterade puder i säsongens nya trender. Med ARTISTRYs förstklassiga kvalitetsprodukter finns det ingen anledning att inte vara redo för hösten/vintern -16.

Skapa dramatiska och magiskt skimrande ögon med ARTISTRYs Luxe Metallic Eye Shadow Trio. Förpackningen innehåller tre nyanser: platinum, emerald och amethyst. Ögonskuggan har en finfördelad textur som gör den lätt att applicera och tona. Den kan appliceras tunt för en dagslook, eller byggas upp till en täckande finish för en glittrande kvällslook.

Grafiska ögon dominerade catwalken hösten/vintern 2016. Ge din nya säsongslook en bra start genom att upptäcka den fantastiska ARTISTRY Signature Colour Purple Luxe longwearing liquid eyeliner.

Den lockande mörklila eyelinern är enkel att applicera för att rama in, forma och definiera ögonen för att skapa en mängd olika looker. Intensiva, kraftfulla, mörkt lila pigment ger en elektrisk finish med en glansig touch. Den flytande eyelinern lämnar inga fläckar, torkar snabbt, kladdar inte och är vattenfast.

Framträdande contouring var en tydlig trend på säsongens catwalker. Den tredje produkten är 3D Face Powder. Etuiet innehåller sex underbara höstnyanser med mjuka, skimrande toner. De rosa och gyllene tonerna är smickrande för alla hudtyper och kompletterar höstens/vintern catwalklook perfekt. Pudren ligger lätt på huden och känns inte tunga.

ARTISTRY Luxe Metallic Eye Shadow Trio, rek. återförsäljningspris: 448 SEK
ARTISTRY Signature Colour Purple Luxe longwearing liquid eyeliner, rek. återförsäljningspris: 271 SEK
ARTISTRY 3D Face Powder, rek. återförsäljningspris: 306 SEK

Övrig information
Kontakta Mette Hvistendahl Munch, Corporate Affairs Manager
Telefon: +45 43 31 32 02
Mobil: +45 20 34 51 31
E-post: mette.munch@amway.com

Om ARTISTRY™ ARTISTRY™ tillhör världens fem bäst säljande hudvårdsmärken (Källa: Euromonitor International Limited, www.euromonitor.com/amway-claims). ARTISTRY™ grundades 1958 av två äkta makar och innehåller ett produktutbud med avancerade hudvårdsprodukter som utvecklats med ny teknik och patenterade växtingredienser. Produkterna är inriktade mot både de biologiska och miljömässiga tecknen på åldrande hos män och kvinnor. ARTISTRY™ erbjuder dessutom klassiska och säsongsbetonade makeupkollektioner för ansikte, ögon och läppar. Dessa högklassiga produkter återspeglar den globala forskning, utveckling och kvalitetssäkring som genomförs av ett nätverk av över 900 forskare, och leds av en styrelse av vetenskapliga och akademiska rådgivare – som arbetar tillsammans för att tänja på gränserna inom skönhet.

Om Amway Amway är ett av världens ledande direktförsäljningsföretag. Företaget är familjeägt och etablerades 1959 i Ada, USA. Det bedriver verksamhet i mer än 100 länder och områden med en omsättning på 9,5 miljarder USD 2015. Amway erbjuder mer än 450 produkter inom skönhet, välbefinnande och hemmet. Amways bäst säljande varumärken är Nutrilite™/Nutriway™ vitaminer, mineraler och kosttillskott, Artistry™ ansiktsvård och makeup – alla produkter säljs enbart genom oberoende ABO:er. Företagsnyheter hittar du på www.amway.se

Kommentera

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia